Wednesday, November 23, 2005

Hej och Välkommen, nu är det Marianne som skriver!
Inlägget på engelska skrev Heidi som kan språk bättre än mig stackars värmlänning!
Jag vill bara säga att ni inte skall låta avskräckas av språket, vi vill nämligen låta så många som möjligt delta här och då skall inte språket vara ett hinder. Vi kommer att skriva det mesta på svenska och en del på utrikiska. Jag har varit i kontakt med Schoolhouse Press som har givit ut boken, och de har böcker på lager. De ville skicka en bunt till mig så att jag kunde distribuera ut till de som var intresserade, men det går inte att ligga ute med 250$+frakt så här före jul.
Jag har skrivit tillbaka om det går att var och en beställer och kanske få ett bra pris(fniss) samt snabb leverans. Väntar nu på detta besked. Jag bad också om de kunde be Lizbeth Upitis att kolla bloggen och kanske höra av sig.Så vi får se imorgon vad resultatet kan bli. SPÄNNANDE!!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoppas det går bra. Skulle vara roligt att vara med.

10:42 PM  
Blogger Karine said...

Jeg trenger også boken for å være med :-) Krysser fingrene! :-)

12:13 AM  

Post a Comment

<< Home