Monday, November 21, 2005

START : 1 december...
UTGÅNGSPUNKT : Boken...
DELTAGARE : Alla som vill...
HUR ANMÄLER MAN SIG?? : Via kommentar-fältet.
VAD GÖR MAN??: Stickar sin favorit-vante....
OM MAN INTE KAN?? :Då hjälps vi åt via den här bloggen!!
GARN och STICKOR??: Hjälps vi åt att ta fram, så det blir rätt sort och kvalité!!
OM MAN VILL VISA BILDER ?? : Då skickar man dem till Heidi eller Marianne!!
VARFÖR??: Därför att det är såå kul!!! och kanske lite svårt....

Hoppas det blir lika roligt som det ser ut......//Marianne

22 Comments:

Anonymous froding said...

test av kommentarerna!!

8:51 PM  
Blogger Karine said...

Dette MÅ jeg bare være med på! :-)
Gleder meg! Men om jeg har tid? Helt sikkert ikke, men jeg skal nok klare å TA meg litt tid :-)

Hilsen Karine
http://strikkemor.typepad.com

7:48 PM  
Anonymous marianne skutskär said...

det låter spännande, jag vill

7:53 PM  
Anonymous marianne skutskär said...

jag vill, ska till bibblo imorgon o beställa, men det brukar ta en j-vla tid på vårt bibblo

8:03 PM  
Anonymous Barbro Wilhelmsson said...

Jag anmäler mig! Det är bara så svårt att välja, jag låg igår kväll och dreglade över dessa vantar innan jag somnade.

Barbro

10:16 PM  
Blogger Froding said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10:31 PM  
Blogger Froding said...

Jag skall oxå vara med!!

10:32 PM  
Blogger soili said...

cflxzJag hoppar oxå på "vant tåget"

10:59 PM  
Blogger sticka med mera said...

Jaga vill också gärna vara med men jag har inte boken. Ulla

11:16 PM  
Blogger Pia said...

Jeg vil også meget gerne være med, men har ikke bogen.... hmmmm, måske biblioteket har den ?? Ellers kan den vel købes i Danmark ? Det må jeg undersøge :-)))
De er i hvert fald meget fine, disse Latvian Mittens - glæder mig til at komme i gang...
Vinter-hilsener fra Danmark,
Pia Toft - Køge

7:34 AM  
Blogger Agneta said...

Jag vill också vara med men hinner inte få boken
Agneta i Eskilstuna

7:57 AM  
Anonymous Gunnel said...

Ävenjag är gärna med om boken hinner fram

8:00 AM  
Anonymous marianne /webstrikkerne said...

jeg er ogsåmed, men kan jeg mon få fat i bogen inden 1.dec.

Marianne i århus
runevej@stofanet.dk

9:18 PM  
Blogger Ulla said...

Hejsan

Vilket härligt projekt.
Ulla Fredriksson vill vara med.Utmärkt att börja 2006 med detta.
ullafr@hotbrev.com

9:35 PM  
Blogger Froding said...

Kathrine Hultman (Ordf. i Sticka!) har anmält sig!!/Marianne

12:06 PM  
Anonymous Ulla-Britt said...

Jag vill gärna vara med, men har inte lyckats få tag på boken. Den finns inte på Stockholms stadsbibliotek och på Adlibris är den slut.

6:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det här blir kul. Vackra vantar. Boken finns också här: http://www.bastelundhobbykiste.de/oxid/oxid.php/sid/503245e6ce0d87770ef3ac1bff1897f7/cl/details/cnid/c3b4010af44eebd82.44412521/anid/a6440ac812d4db9b7.46099757/LATVIAN-MITTENS%3A-Traditional-Designs-%26-Techniques.-New-Expanded-Edition/
Monica

6:34 PM  
Anonymous Åse Walett Sjöholm said...

Hej!
Jag vill vara med. Jag heter Åse Walett Sjöholm, men har ingen egen blogg. Hoppas det går bra ändå? Jag ska hålla ögonen öppna om boken för den har jag inte. Min e-mailadress är: ase.walett-sjoholm@tranas.mail.telia.com
Ha det. Åse

4:26 PM  
Blogger Froding said...

Hej Åsa!!
Man behöver inte ha vare sig egen blogg eller hemsida för att vara med på detta stickäventyr. Det underlättar om man har tillgång till dator. Har man boken är det enklare att vara med! Har du inte boken så maila till Schoolhouse Press och uppge att du är med i denna Knit-a-long så tror jag du får hjälp snabbt. Skulle boken inte hinna fram till den 1/12 så hjälps vi åt så att alla kan vara med!!//Marianne

5:20 PM  
Anonymous Marianne Kuokkanen said...

Hej,

det är väl inte för sent än? Jag blev väääldigt sugen!

Marianne i Finland

11:25 AM  
Blogger Kim said...

Om är det inte för sent jag vill delta med denna knit-a-long! Jag har hemma några böcker om lettiska vantar, men inte denna :)

-Kim

2:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag vill också gärna vara med om det inte är för sent

6:58 PM  

Post a Comment

<< Home