Monday, September 25, 2006

Värmerekord för September läser jag i min morgontidning. Kalla dagar och iskalla nätter verkar vara väldigt långt borta. Men du vet hur det är, en morgon vaknar man bara för att upptäcka att världen blivit vit under natten - och då gäller det att vara förberedd!

Det är med andra ord dags igen!

Efter det att tävlingarna i våras avslutades hade vi en liten diskussion på Barbros yahoolista, om hur vi skulle fortsätta med bloggen. Det visade sig då att alla ville att bloggen skulle utökas till att handla om alla typer av etniska vantar.

Officiellt startdatum är 1 oktober.

Vill du också vara med? Anmäl dig genom att skriva en rad i kommentarerna så kontaktar antingen jag (Heidi) eller Marianne F dig snarast.

Varmt välkomna tillbaka allihopa. Det skall bli jätteroligt att se alla era alster växa fram.

/Heidi

4 Comments:

Anonymous ingrid_in_sweden said...

Hej hopp,

Jag är gärna med - har ju underbar vantbok med Komivantar i - Knitting marvellous mittens av Charlene Schurch som jag har dregglat över att komma igång med.

12:07 PM  
Blogger Ulla said...

Hejsan

Jag vill också vara med.Tackar för inbjudan.
Ulla F

4:07 AM  
Anonymous Liisa said...

Jag är med oxå!

6:55 PM  
Anonymous Maria said...

Jag tror också att jag vill vara med på detta. Vet ej hur mycket tid jag har till att sticka vantar så här före jul, men jag tycker det är otroligt roligt så det blir ett sätt att komma igång igen.

10:37 PM  

Post a Comment

<< Home